Hansa Teutonica

Hansa Teutonica to gra strategiczna dla od 2 do 5 graczy, w której stajemy się głowami gildii kupieckich i staramy się rozbudować nasze wpływy w tytułowej Hanzie.



Valhalla

Valhalla to bitewna gra karciano-kościana, która przenosi graczy do ostatecznej, krwawej bitwy podczas mitycznego Ragnaroku. Wikingowie stają w walce o chwałę, o krew, o zwycięstwo. Stają w walce o miejsce w wiecznej Valhalli. W Valhalli gracze wcielają się w doświadczonych Jarlów prowadzących swoich wojowników do starcia. Każdy Jarl posiada zupełnie inne, unikatowe działanie, imię i portret.



Madżong (Simply Mahjong, Smocze Zamki)

Gra pochodząca z Chin. W grze wykorzystujemy kamienie ze znakami bambusów, znaków, kółek, smoków i wiatrów. W klubie gramy w Simply Mahjonga i Smocze Zamki, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zagrać w rozbudowanego Japońskiego Mahjonga.



Toguz Korgool

Toguz Korgool to pozbawiona losowości strategiczna gra dla dwóch graczy. Uznawana jest za narodowy sport w Kirgistanie. W tym azjatyckim kraju odbywają się regularne turnieje. Gra popularna jest w szkołach, na uniwersytetach, gra się podczas takich świąt jak Nooruz czy Dzień Niepodległości. Turnieje organizowane są również w sąsiednich państwach: w Kazachstanie, Uzbekistanie, Tadżykistanie, Turkmenistanie oraz w niektórych regionach Rosji. Międzynarodowe turnieje odbyły się również w Wielkiej Brytani, Turcji, Macedoni, Niemczech, Szwajcarii, Hiszpani i Francji. Od 2008 roku corocznie odbywa się międzynarodowy turniej Toguz Kumalak (Toguz Korgool) oraz co jakiś czas mistrzostwa Europy Toguz Kumalak (Toguz Korgool) w ramach Międzynarodowego Festiwalu Szachów i innych Gier - Czech Open.



X-Wing gra figurkowa

X-Wing to szybka taktyczna gra osadzona w uniwersum Star Wars. W trakcie rozgrywki gracze kontrolują gwiezdne myśliwce Sojuszu Rebeliantów albo Imperium Galaktycznego, wybierają pilotów, którzy siądą za ich sterami, wyposażają je w specjalne bronie i usprawnienia – wszystko to w celu pokonania swoich rywali.



Rój

Rój jest logiczną grą dla 2 graczy. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.



Star Realms

Star Realms to karciana gra bitewna oparta na mechanice rozbudowy talii. Jej twórcami są profesjonalni gracze Magic. Ich dzieło łączy w sobie emocje płynące z interakcji, typowe dla klasycznych karcianych gier kolekcjonerskich, z frajdą budowania własnej talii obecną w ekonomicznych grach deckbuildingowych.



Terra Mistica

W grze Terra Mystica każdy z graczy obejmuje dowodzenie nad jedną z 14 ras i stara się rozwijać szybciej i bardziej efektywnie niż przeciwnicy. Terra Mystica to świat pełen magii, jego mieszkańcy są w stanie przekształcać teren, na którym żyją. Każda rasa ma swój ulubiony rodzaj terenu i tylko na tym terenie może budować. Właśnie dlatego wszystkie rasy opanowały zdolność Przekształcania terenu. Podczas rozgrywki gracze muszą zajmować kolejne tereny, aby wznosić Osady. Ponieważ gracz zdobywa Moc, kiedy inni gracze budują Osady lub rozbudowują budowle w bezpośrednim sąsiedztwie, trzeba znaleźć równowagę pomiędzy Sąsiadowaniem z innymi graczami i wolną przestrzenią do ekspansji.



T.I.M.E. Stories i dodatki

Wasze szkolenie dobiegło końca, lada moment dostaniecie swój pierwszy przydział. Wasze drużyny zostaną przeniesione w czasie, a waszym zadaniem będzie odnaleźć i zapobiec powstaniu paradoksu czasowego, jaki może wystąpić w przeszłości, ratując tym samym teraźniejszość i przyszłość.



Zamki Burgundii

Dolina Loary w trakcie XV wieku. Gracze wcielając się w role wpływowych książąt starają się powiększać swoje wpływy i bogactwa. W trakcie 5 faz gry gracze zbierają decydujące o zwycięstwie punkty przez handel, hodowlę zwierząt, budowę miasta czy odkrycia naukowe.



Pięć Klanów Dżiny Naqali

Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy.



Martwa Zima - Długa Noc

Wszystko zaczęło się nagle. Najpierw jeden, później następny i następny. Po paru dniach zainfekowanych były setki ludzi, po tygodniu - tysiące, a po miesiącu – miliony. Wtedy dotarło do nas, że tego nie zatrzymamy. Nie powstrzymamy wielomilionowej armii żywych trupów, dla których jedynym celem jest zabicie wszystkiego, co jeszcze żyje – totalna apokalipsa. Ci, którzy przeżyli postanowili uciec, schować się i przetrzymać. I tak powstały kolonie - ogrodzone obozy w lasach, których mieszkańcy próbują stworzyć namiastkę normalnego życia w tym porąbanym świecie. W świecie pełnym zombie, narastającego strachu i psychozy, w świecie głodu, zezwierzęcenia i wzajemnych podejrzeń nie będzie to jednak takie proste. A nadchodzi zima...



Terraformacja Marsa

W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik.



Świat Dysku Ankh-Morpork

Ankh – Morpork to gra planszowa o prostych zasadach i… skomplikowanych relacjach. Każdy gracz (od dwóch do czterech osób) będzie próbował zrealizować własną drogę do zwycięstwa, właściwą dla roli wylosowanej na początku rozgrywki. Cele graczy będą tajne i często przeciwstawne, przez co każda partia będzie miała pełny emocji i niepowtarzalny przebieg. W swojej turze gracz zagrywa kartę, wykonuje zapisane na niej akcje (co może wywołać zagranie kolejnych kart), a następnie dobiera karty z talii, tak by znów mieć ich pięć na ręce. To samo robi następny gracz w swojej turze, itd. Gra toczy się do momentu, aż któryś gracz ogłosi, że wykonał swoje tajne warunki zwycięstwa; bądź gdy talia kart skończy się. Każdy gracz będzie próbował zrealizować własne warunki zwycięstwa (np. zaprowadzić w mieście porządek albo wprost przeciwnie…), właściwe dla roli wylosowanej na początku rozgrywki. Gracze będą chcieli więc utrzymać swoje role w tajemnicy, odkrywając za razem cele przeciwników - tak by przewidzieć ich plany i nie dać się wyprzedzić w walce o władzę nad pogrążonym w chaosie Ankh – Morpork.



Kawerna Rolnicy z Jaskiń

W grze Kawerna zostajesz głową rodziny, brodatym krasnoludem żyjącym w górach. Rozpoczynasz przygodą posiadając przy swoim boku jedynie swoją małżonkę i jaskinię. W przyszłości każdy członek rodziny, będzie kolejnym pionem, którym będziesz mógł wykonywać akcje. Przed jaskinią znajduje się las, a to co znajduje się głębiej... często jest zagadką. Od Ciebie będzie zależało jak głęboko będziesz chciał kopać i ile czasu na to poświęcisz. A kopać na pewno będziesz, ponieważ potrzebne Ci to jest do stworzenia nowych broni albo do znajdywania błyszczących kryształów. Ważne jest też to, co na powierzchni. Przy samej jaskini masz dostatecznie dużo miejsca, aby zasiać zboże albo rozpocząć hodowlę zwierząt. A to wszystko po to, aby rodzina była jak największa i aby Twojej rodzinie żyło się najdostatniej.



Alchemicy

Od dwóch do czterech graczy wciela się w rywalizujących alchemików chcących odkryć sekrety tej tajemnej sztuki. Punkty można zdobywać na różne sposoby, ale najwięcej otrzymuje się za publikację teorii - prawidłowych teorii, warto dodać. I w tym leży problem. Gracze zdobywają wiedzę poprzez mieszanie składników i sprawdzanie wyników za pomocą aplikacji skanującej karty na tablecie lub smartfonie. Dedukują, jak przyrządzić mikstury, które mogą sprzedać poszukiwaczom przygód. Zarobione złoto mogą wydawać na magiczne artefakty, które są bardzo potężne, ale także bardzo drogie. Publikujemy teorie, ośmieszamy i obalamy tezy przeciwników i zmagamy się z wyzwaniami, przy których zamiana ołowiu w złoto to betka! Kiedy teorie graczy są publikowane lub odrzucane, ich reputacja idzie w górę i w dół. Na koniec gry reputacja zamieniana jest na punkty zwycięstwa. Punkty otrzymuje się także za artefakty oraz stypendia. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa.



TZOLKIN Kalendarz Majów

Starożytna cywilizacja Majów była znana ze swej unikalnej sztuki, bogatej architektury, wysoko rozwiniętej wiedzy matematycznej oraz zaawansowanej znajomości świata widzialnego. Życie cywilizacji obracało się wokół tajemniczego kalendarza Tzolk’in przedstawiającego 260-dniowy cykl powiązany z ruchem planet. To dzięki niemu Majowie wiedzieli, kiedy przypada najlepszy czas na sadzenie roślin, odprawianie ceremonii, czy wznoszenie monumentów. W grze wcielasz się w rolę przywódcy jednego z plemion. Czy uda Ci się sprowadzić na swój lud przychylność bogów i doczesną pomyślność?



StarWars: Przeznaczenie

W grze Star Wars Przeznaczenie przejmiecie kontrolę nad najpopularniejszymi postaciami uniwersum Gwiezdnych Wojen i weźmiecie udział w pojedynku, którego stawką jest los galaktyki. Do walki wykorzystywać będziecie miecze świetlne, blastery oraz inne elementy wyposażenia, które reprezentowane są przez specjalne kości. Pojedynek pomiędzy potężnymi bohaterami i złoczyńcami trwa do momentu, gdy na polu bitwy pozostanie tylko jedna drużyna.



Cywilizacja Poprzez Wieki

Jaka będzie Twoja cywilizacja? Wojownicza, zaawansowana technologicznie, religijna? Wyda na świat żołnierzy czy poetów? Na jej przywódcę możesz wybrać Hammurabiego, Napoleona a nawet Elvisa Presleya. Możesz zbudować wielkie piramidy, wieżę Eiffla lub najlepsze bary szybkiej obsługi. Tylko od Ciebie zależy, jaki ślad w historii pozostawisz i w każdej rozgrywce możesz obrać inną drogę.



Century: Korzenny Szlak

Century: Korzenny Szlak to doskonała strategiczna gra planszowa, w której głębia i różnorodność wyborów idzie w parze z niespotykaną prostotą zasad. Oprócz przemyślanej w najdrobniejszych szczegółach mechaniki, to także przepiękna oprawa graficzna i wykonanie. Wczujcie się w klimat egzotycznej wyprawy kupieckiej korzystając z dużych, wyśmienicie ilustrowanych kart, a sprzedane przyprawy umieszczajcie w specjalnie do tego przygotowanych miseczkach!



Takenoko

Po długiej serii sporów, relacje dyplomatyczne pomiędzy Japonią a Chinami w końcu się poprawiły. Aby odpowiednio uczcić tę zgodę chiński cesarz ofiarował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju. Japoński cesarz powierzył ludziom ze swojego dworu (graczom) trudne zadanie zadbania o zwierzaka i przygotowanie dla niego ogrodu bambusowego. Gracze będą pielęgnować pola uprawne, nawadniać je i uprawiać na nich jeden z trzech rodzajów bambusa (zielony, żółty i różowy) przy pomocy cesarskiego ogrodnika. Swą rolę odegra także pogoda, od słonecznych dni, po pory monsunowe. Będą musieli także znosić wilczy apetyt pandy, łasej na soczyste pędy bambusa… Gracz któremu uda się zdobyć najwięcej punktów poprzez odpowiednią uprawę bambusa i karmienie pandy wygra grę.



Wyspa Skye

Miękki piasek na plażach, łagodne wzgórza i potężne łańcuchy górskie. Tak - ten wspanialy krajobraz może oczarować każdego. Niech ten sielankowy obraz jednak cię nie zmyli. Setki lat temu był to teren, na którym aż pięć klanów walczyło o dominację. Każdy z nich zawzięcie walczył o przejęcie każdego, nawet najmniejszego skrawka ziemi, jednoczesnie próbując sprzedać tereny o małej użyteczności. Walcz o dominację nad Wyspą Skye. Król może być tylko jeden! Zostanie nim ten spośród Lairdów, którego klan podbije najwięcej terytoriów i wykaże się sprytem w handlu. Każda kolejna rozgrywka będzie zupełnie inna, niż poprzednie.



7 Cudów Świata Pojedynek

7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów.



Carcassonne

Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.



Splendor

Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.



Dominion Intryga

Gra Dominion polega na budowaniu talii. Talia symbolizuje dominium gracza. Za­wiera jego zasoby, punkty zwycięstwa i możliwe akcje. Na początku jest to smutna, mała kolekcja posiadłości i miedziaków, ale gracze mają nadzieję, że przed końcem gry ich talia będzie pełna złota, prowincji oraz sług i bu­dynków. Wygra gracz, którego talia na koniec gry będzie zawierać największą liczbę punktów zwycięstwa.



Alhambra

Najlepsi budowniczowie z całej Europy i Półwyspu Arabskiego chcą pokazać swoje wyjątkowe umiejętności. Zatrudnij niemające sobie równych zespoły budowniczych i upewnij się, że w Twojej sakiewce nie zabraknie odpowiedniej waluty. Nie ma znaczenia, czy robotnicy są kamieniarzami z północy, czy ogrodnikami z południa – wszyscy chcą otrzymywać należne im wynagrodzenie w swojej rodzimej walucie. Z ich pomocą można konstruować wieże, zakładać ogrody, wznosić pawilony i arkady oraz budować seraje i komnaty. Zmierz się ze swoimi przeciwnikami i stwórz własną Alhambrę!



Królestwo w Budowie

Podczas rozgrywki w Królestwo w budowie, gracze tworzą własne królestwa, rozważnie stawiając nowe osady by na końcu rozgrywki posiąść jak najwięcej złota. Rozgrywka toczy się na modularnej planszy, pokrytej siatką sześciokątnych pól, reprezentujących dziewięć różnych rodzajów terenu. W swojej turze gracz zagrywa swoją kartę terenu i wznosi trzy osady na trzech polach odpowiedniego rodzaju. Jeżeli tylko jest to możliwe, nowe osady muszą być budowane obok już istniejących. Plansza zawiera także specjalne lokacje, wznosząc budynki obok nich zyskujemy dodatkowe przywileje w formie płytek akcji, które użyjemy w kolejnych turach. Pozwalają one na wykonywanie specjalnych działań, jak na przykład przemieszczenie już posiadanych osad.



Na chwałę Rzymu

W roku 64 naszej ery wielki pożar niszczy Rzym. Na wieść o rozmiarach katastrofy cesarz Neron powraca z Antium i przystępuje do rekonstrukcji zniszczonego ogniem miasta. To przed Wami postawione zostaje zadanie odbudowy Wiecznego Miasta według nowych planów. Nagrodą za solidne wykonanie pracy jest wieczna sława i wdzięczność samego cesarza – jednak w panującym nadal chaosie pojawia się też pokusa szybkiego zbicia fortuny i wykorzystania całej sytuacji dla osobistego zysku… Gracze wcielają się w role patrycjuszy, którzy uczestnicząc w odbudowie Rzymu próbują zdobyć bogactwa i wpływy. Prestiż można zdobyć sumiennie wykonując cesarskie rozkazy i wznosząc budynki na chwałę Rzymu. Osobisty majątek pomnaża się sprzedając przeznaczone na rekonstrukcję materiały budowlane. Na koniec gry wyłania się zwycięzcę sumując zdobyte wpływy i zgromadzone bogactwa każdego gracza.



Abyss + Kraken

W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. Każdy Lord ma specjalną zdolność, która wpływa na akcje przeciwników, na sytuację właściciela lub inne elementy gry. Jednak gdy gracz zdecyduje się przypisać Lorda do danego obszaru miasta, zdolność Lorda przestaje działać. Tak więc gracze muszą rozważnie planować kiedy i jak wykorzystać wszystkich swoich sojuszników. Oczywiście w grze Abyss nie może zabraknąć walki ze strasznym potworem morskim, który pozostawiony długo w spokoju staje się coraz bardziej łakomym kąskiem.



Ashes - Odrodzeni z popiołów + 2 dodatki

Świat Argai był spustoszony po straszliwych czasach, w których ropanoszyły się okrutne bestie - Chimery. To tylko dzięki nim - Odrodzonym - ludziom, którzy posiedli wielką magiczną moc o nieznanym pochodzeniu udało się pokonać Chimery i przywrócić ład i porządek. Ziemia znów zakwitła. Zaczęła się nowa złota era ludzkości... Niestety tajemnicza potęga, która tak szczodrze obdarowała Odrodzonych zaczyna o sobie przypominać, zmuszając ich do nieustannych pojedynków. Nadszedł nowy czas. Czas gromadzenia popiołów, który wyłoni jedynego Odrodzonego! Ashes: Odrodzenie z popiołów to gra karciana, w której poprowadzisz jednego Odrodzonego przez serię kolejnych potyczek. Będziesz musiał użyć całego swojego sprytu, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał swojej talii oraz wybranych przez ciebie kości. Każda decyzja może być kluczowa, każdy błąd boleśnie wykorzystany przez przeciwnika.



Wsiąść do pociągu

Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Gra wymaga strategii i taktycznego myślenia, które pozwoli jak najkorzystniej zrealizować swoje zadania, zablokować przeciwników i przechwycić najlepsze trasy. Jednocześnie ma bardzo proste zasady, które można wyjaśnić w ciągu kilku minut!



Stronghold

Stronghold druga edycja jest grą planszową przeznaczoną dla 2 graczy, która opowiada historię oblężenia twierdzy Skanja na zachodzie Agarii. Gracze dzielą się na obozy Najeźdźcy oraz Obrońcy i przystępują do walki o to, jak kronikarze zapiszą tą bitwę w kronikach. Z każdą upływającą turą Najeźdźca traci Punkty Chwały na rzecz Obrońców, których dzielna postawa skrzętnie odnotowywana jest w annałach. Plansza do gry przedstawia twierdzę oraz okoliczne ziemie. W trakcie gry kolejne oddziały wojsk Najeźdźcy podchodzą pod mury starając się sforsować obronę Agaryjczyków. Kotły z olejem, wilcze doły, dzielni bohaterowie na murach – Obrońca ma wiele narzędzi do obrony. Fala najeźdźców jest jednak niewyczerpana, w każdą turą pod mury podchodzą nowe wojska. Zaciekła walka trwa…



Boss Monster

Boss Monster to samodzielna gra karciana, która rzuca graczy w wir niezwykłych przygód. Mają zmienić się w złoczyńców rodem z gier wideo i zbudować zabójcze podziemia. Gracze rywalizują starając się zwabić i zniszczyć jak największą liczbę poszukiwaczy przygód. Ale uwaga! Muszą stworzyć podziemia tyleż atrakcyjne, co śmiercionośne, inaczej słabowici bohaterowie gotowi ich pozabijać!



Listy z Whitechapel

Londyn, 1888 rok, labirynt cuchnących i zatłoczonych uliczek. Niektórzy mówią, że ta dzielnica to piekło. Inni, do których nie uśmiechnęło się szczęście, nazywają ją domem. Na każdym rogu znajdziesz prostytutki. Ludzie nazywają je nieszczęśnicami” i nie ma chyba dla nich trafniejszej nazwy. Witaj w dzielnicy Whitechapel. Witaj na ulicach Kuby Rozpruwacza. W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa. Tymczasem detektywi wykorzystują siłę dedukcji i przewagę liczebną, by go schwytać, nim dokona kolejnej zbrodni. Czy najsłynniejszy seryjny zabójca w historii ucieknie ponownie, czy tym razem dosięgnie go sprawiedliwość? Polowanie się rozpoczyna!



Munchkin

Munchkin to niekolekcjonerska gra karciana, która oddaje urok typowej gry fabularnej bez tego całego durnego odgrywania postaci. Musisz tylko zabijać potwory i zbierać magiczne przedmioty! Szybka partyjka Munchkina sprawi, że bywalcy sesji RPG będą pękać ze śmiechu. W roku 2001 gra zdobyła nagrodę ORIGINS jako Najlepsza tradycyjna gra karciana.



Świat Dysku Wiedźmy

Świat Dysku - Wiedźmy to druga po „Świat Dysku - Ankh-Morpork” gra planszowa z fantastycznego uniwersum Świata Dysku. Akcja gry toczy się w naznaczonej magią krainie Lancre. Gracze wcielają się w role młodych wiedźm, takich jak Tiffany Obolała czy Petulia Chrząstka, które uczą się magii podczas rozwiązywania licznych problemów, jakie wiążą się z życiem mieszkańców Świata Dysku. Młode i niedoświadczone bohaterki, subtelnie łącząc głowologię, magię (no i czasem niezbędną filiżankę herbaty), będą musiały stanąć na przekór wyzwaniom – od błahych, jak choroba świnki, aż po tak poważne, jak inwazja elfów.



SmallWorld

Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie... Small World to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi. Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.



Ryzyko

Ryzyko to ostateczne starcie strategii militarnych - poprowadź swoją piechotę, kawalerię i artylerię do walki. Zaplanuj zwycięstwo, myśl taktycznie aby zdobywać terytoria i kontynenty w kampanii o panowanie nad światem. Z rozwagą wzmacniaj swoje oddziały, aby bronić swoich terytoriów lub wzmocnić linię frontu. Pokonaj wrogów i podążaj ku zwycięstwu! Ryzyko to klasyczna gra strategiczna, w której gracze dążą do opanowania globu poprzez supremację militarną.



Waleczne Pixele 1/2

Waleczne Piksele to taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Każdy gracz dowodzi jednym z oddziałów wojowników, które stają naprzeciwko siebie do walki. Podczas gry gracze będą zbierać swoje jednostki wokół wybranego dowódcy, a następnie będą wykonywać ataki, wydawać rozkazy i korzystać z umiejętności jednostek, żeby zyskać przewagę i pokonać oddział przeciwnika. Wszystko okraszone charakterystyczną grafiką rodem z gier komputerowych z lat osiemdziesiątych XX w.



Osadnicy Narodziny Imprerium

Światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie Japończycy i Atlantydzi – wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna. Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która pozwala graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa.



Tikal

TIKAL był jednym z najważniejszych miast starożytnych Majów. Jego ruiny leżą w obecnej Gwatemali, w środku nieprzebytej dżungli. Gracze kierują ekspedycją naukową, która ma zbadać pozostałości miasta. Będą eksplorować dżunglę, odkrywać świątynie oraz odkopywać bezcenne skarby. TIKAL to jedna z najpopularniejszych nowoczesnych gier planszowych świata. Gra zdobyła wiele nagród, w tym najbardziej prestiżową - Spiel des Jahres. Plansza to tajemniczy, nieznany obszar dżungli. W każdej turze gracze ciągną żetony terenu i kładą je na planszę. Żetony te mogą być dziką dżunglą, świątyniami, wulkanami czy ukrytymi skarbcami. Z czasem, jak plansza zaczyna nabierać kształtu, widać coraz więcej świątyń i skarbców, którymi warto by się zainteresować...



Troyes

Cztery wieki historii średniowiecznego miasta w złożonej grze strategiczno-ekonomicznej. Akcja gry toczy się w tytułowym Troyes - średniowiecznym mieście położonym nad Sekwaną w Szampanii.